فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در این شهر خبر داد و گفت: این متخلف با کلاشینکف فردی را در شاهرود به گلوله بسته بود که با تلاش پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 25 May 2019

سرهنگ علی کریمی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود با بیان اینکه عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شاهرود دستگیر شد، ابراز کرد: این فرد که جوانی را در شاهرود به گلوله بسته بود در طرح ضربتی پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شاهرود دستگیر شد

وی افزود: در اسفندماه ۹۷ فردی مسلح، با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از درون یک دستگاه خودرو، با رگبار بستن به روی فردی جوان در یک فروشگاه لوازم یدکی در خیابان کمربندی، وی را به شدت مجروح و از محل متواری شده بود که امروز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: پس از چند هفته کار اطلاعاتی در خصوص این پرونده در نهایت صبح امروز مخفیگاه وی که چند روز زیر چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت، شناسایی و با تشکیل هفت اکیپ اطلاعاتی و ضربتی پلیس و اکیپ‌های وزارت اطلاعات، درنهایت با محاصره محل اختفای متهم، نامبرده در حالی که یک قبضه سلاح جنگی در اختیار داشت، به چنگ قانون افتاد.

کریمی بیان کرد: فرد جوانی که توسط این شخص مورد ضرب گلوله قرار گرفته بود با توجه به وخامت وضیعت به تهران انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

وی ضمن اینکه ح، الف متهم این پرونده دارای سابقه است، تاکید کرد: اختلافات قبلی با جوان مضروب، سبب می‌شود تا این فرد سابقه‌دار یک قبضه سلاح جنگی تهیه و وی را به گلوله ببندد.

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: افرادی هم که سودای برهم زدن نظم و امنیت شهروندان را در سر دارند بدانند، در صورت هرگونه اقدام مجرمانه، پاسخی سخت و دندان شکن در انتظارشان خواهد بود.‌

منبع: مهر
برچسب ها: عامل تیراندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار