حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود:متاسفانه برخی طرح های عمرانی به دلایلی همچنان راکد مانده اند که مسئولان باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.
کد خبر: ۷۴۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 25 May 2019
به گزارش تابناک به نقل از خبر گزاری صداوسیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، امام جمعه لنده با انتقاد از طرح های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان گفت: چرا طرح های عمرانی لنده تعطیل هستند‌‌.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود:متاسفانه برخی طرح های عمرانی به دلایلی همچنان راکد مانده اند که مسئولان باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.
 
وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: دستور امام مبنی بر آزاد سازی خرمشهر حرکتی الهی بود که حماسه ای تاریخی به پشتوانه امام راحل و مدد رزمندگان رقم زد.

امام جمعه شهر لنده افزود:گفتمان فتح خرمشهر موجب جوشش چشمه های مقاومت در مقابل جبهه استکبار و مبارزه با صهیونیست ها در فلسطین و لبنان بود که ناشی از ترویج فرهنگ شهادت طلبی است.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ادامه داد: هرگونه مذاکره در باب توانمندی نظامی و دفاعی ما غیرقابل پذیرش است و امروز تفکر بسیجی باید در رفع تنگنای مسائل معیشتی مردم لحاظ شود.
امام جمعه لنده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دردیدار مسئولان رفع مشکلات معیشتی مردم را یکی از مهمترین وظایف مسئولان دانست ادامه داد: چرا از سوی مسئولان برنامه های مدونی مطرح نمی شود چرا که پاسخگو نبودن برخی مسئولان در برخورد با گران فروشان نگرانی مردم را بیشتر می کند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:لیالی قدر شب خودشناسی و بازگشت به خویشتن در ماه مبارک رمضان است که باید تقدیر مناسبی را از خداوند بخواهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار