فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه دشمنان آرزوی عقب‌نشینی امت اسلام را به گور خواهند برد گفت: باید از حوادثی، چون آزادسازی خرمشهر که رزمندگان با دست‌خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدن درس عبرت بگیریم.
کد خبر: ۷۴۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 23 May 2019
 سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه در پادگان مرزیجران برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی هستیم که حساس‌ترین شرایط انقلاب را پشت سر می‌گذاریم.

کریمی اظهار کرد: راهبردی که دشمن برای خودش آغاز کرده ازیک‌طرف عملیات روانی و از طرف دیگر تحریم‌ها و هدف قرار دادن معیشت مردم با راهبرد پیش کشیدن مذاکره مجدد است.

آمریکا توان شروع جنگ را ندارد

وی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: جنگی نمی‌شود چراکه آمریکا توان شروع جنگ را ندارد و از طرفی دشمن نمی‌تواند در منطقه‌ای که حیاتی‌ترین منابع دنیا تأمین می‌شود خطری ایجاد کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه چاشنی کار دشمن عملیات روانی است بیان کرد: دشمن برای اینکه بتواند امتیاز گیری کند دست روی نقطه‌ضعف گذاشته است.

وی اضافه کرد: علیرغم تأکیدات زیاد مقام معظم رهبری برای رهایی از اقتصاد نفتی، متأسفانه نتوانستیم در طی این چند سال اخیر اقتصادمان را مقاوم کنیم و ضعف‌های اقتصادی را در کشور از بین ببریم.

دشمنان آرزوی عقب‌نشینی امت اسلام را به گور خواهند برد

کریمی با تأکید بر اینکه دشمنان آرزوی عقب‌نشینی امت اسلام را به گور خواهند برد بیان کرد: باید از حوادثی، چون آزادسازی خرمشهر که رزمندگان با دست‌خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدن درس عبرت بگیریم.

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر اهمیت زیادی دارد اظهار کرد: درواقع فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس که مورد تجاوز ابرقدرت‌های دنیا قرار گرفتیم ملت ایران با توکل بر خدا و ایمان واقعی به میدان آمدند و هر آنچه داشتند را در راه دفاع از کشور گذاشتند.

کریمی ادامه داد: به میدان آوردن عمل صالح و تقوا و اتکا به اهل‌بیت (ع) پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران رقم زد و این پیروزی‌ها باید سرمشق این مقطع حساس قرار گیرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه با تأکید بر اینکه حوادثی، چون سوم خرداد و ۱۵ خرداد درس بزرگ ایستادگی و عظمت ملت در برابر زورگویان است گفت: نباید درس‌های این یوم‌الله را فراموش کنیم.

وی بیان کرد: در سوم خرداد سال ۶۱ اتفاق بزرگی افتاده که هرساله آن را بدین‌جهت یادآوری می‌کنیم که در آینده این راه پرافتخار را ادامه دهیم تا به فراموشی سپرده نشود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ، با فداکاری‌های خود در عمل نشان داده که باقدرت الهی می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد.

کریمی یادآور شد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه، انصار الله یمن، حشدالشعبی عراق، حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد که با این راه می‌توان به اهداف عالی دست پیدا کرد، ولی شرط آن این است که امت اسلام عهد خود را فراموش نکند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران و رزمندگان اسلام در حادثه پیروزی خرمشهر نشان دادند که به قدرت و نصرت الهی متکی هستند بیان کرد: استان مرکزی با گردان امام سجاد (ع) از همان ابتدا با دست‌خالی برای عملیات آزادسازی خرمشهر وارد عمل شد، زمانی که فراخوان برای عملیات داده شد و اعلام کردند دستمان خالی است حتی یک نفر هم برای حضور در عملیات عقب‌نشینی نکرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در مورد دفاع مقدس راه انداختن نهضت خاطره گویی است.

دشمن امروز از هر زمان آسیب‌پذیرتر است

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن ابهت و قدرت خود را ازدست‌داده و از هر زمان آسیب‌پذیرتر است بیان کرد: قطعاً در برابر هرگونه تهدیدی از جانب دشمن اقدام خواهیم کرد و پاسخ محکمی به آن‌ها خواهیم داد.

کریمی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره وفاداری خود را به‌نظام و انقلاب اسلامی ثابت کرده و از این به بعد هم‌پشت سر فرمانده معظم کل قوا حرکت خواهند کرد چراکه معتقدند پیروزی از آن امت اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار