کد خبر: ۷۴۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 19 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: هم‌اکنون ۳۷ مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان سمنان هستند که بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند. وی از  ارائه ۳۴۰۰ خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در  دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این خدمات باهدف بهبود و تداوم سلامتی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اجرایی می شود.
سیده فاطمه تقوی در ادامه تصریح کرد: برای خدمات درمانی به مددجویان در این مدت دو ماهه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان  بیمه مکمل درمان که در واقع وجه تمایز بارز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر دانست و خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند از مزایایی نظیر دریافت مبالغ مربوط به تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های داروهای غیر بیمه‌ای، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌های مرتبط با بیماری که مشمول قوانین بیمه نیست بهره‌مند شوند.
وی در ادامه یاداور شد:  در سرفصل بیمه تکمیلی مددجویان  بابت ۶۱۶۶ هزار خدمات، مبلغ ۳۴۵ میلیون تومان  در دو ماهه نخست سال جاری هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار