رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی سمنان گفت : بیش از ١٥٥ میلیارد ریال هزینه ی خدمت و داروی بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان در سال 97پرداخت شد .
کد خبر: ۷۴۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 11 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی با گرامیداشت ١٨ اردیبهشت ماه روز بیماری های خاص و صعب العلاج، گفت: در استان سمنان ١١٨٧ بیمار خاص و پرونده ای شامل بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی، ms ، پیوند عضو و سرطانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند. وی افزود: برای این گروه از بیمه شدگان در سال گذشته بالغ بر ١٥٥ میلیارد و ٤٠٣ میلیون ریال هزینه پرداخت شده است که بطور میانگین سهم هر بیمار ١٣٠ میلیون ریال می باشد.
رئیس دفتر اسناد پزشکی سمنان با اشاره به هزینه بالای تأمین دارو و خدمات برای بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی و دیالیز اظهار داشت: به جهت مراجعات مکرر درمانی این گروه از بیمه شدگان برای آنها دفترچه درمان خاص با اوراق اضافه تر در نظر گرفته شده و کلیه تعهدات بیمه های پایه طبق تعرفه دولتی مصوب هیات دولت و همچنین ١٠٠ درصد داروهای در تعهد بیمه پایه توسط سازمان قابل پرداخت می باشد. وی افزود: پرداخت ١٠٠ درصد هزینه ی داروهای خاص بیماران پیوند عضو که در تعهد بیمه پایه می باشند بر عهده سازمان می باشد. رئیس دفتر اسناد پزشکی سمنان ضمن تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه برای حمایت از این گروه از بیمه شدگان اظهار داشت: بیماران خاص و صعب العلاج یکبار برای تشکیل پرونده به دفتر اسناد پزشکی سمنان  و یا نمایندگان تعیین شده در شهرستانها مراجعه نموده و در مابقی موارد نسخ بصورت الکترونیکی از طریق داروخانه های سطح استان تایید می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار