به گزارش تابناک سمنان ، با پیگیری های نماینده گرمسار وآرادان بیشترین مشارکت خیرین حقوقی برای ساخت وتجهیز مدارس استان رقم خورد.
کد خبر: ۷۴۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 11 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با تأکید براینکه اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور از7/9درصد در سال۹۶به 4/13درصد در سال ۹۸افزایش یافت اظهار کرد: اولویت اول ما دراین بخش ارتقا نظام آموزش و پرورش است .
دکتر کاتب با اشاره به اینکه دغدغه دیگری که همکاران حق التدریسی ما داشتند بحث تغییر وضعیت آنها بود بیان کرد:  به دنبال این هستیم که با اختصاص ۴۵۰میلیارد  تومان صرفاً برای این قشر از همکاران گام اول را درسال ۹۸برای تحقق این تغییر وضعیت برداریم.
این عضو خانه ملت درخصوص دیگر امور انجام شده در سالجاری بیان کرد: در سال های گذشته  ۲۰درصد عوارض دریافتی از گاز به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص داشت اما در سال جاری این رقم به ۵۰درصد افزایش یافت  و این مبلغ اختصاصی به ۹۰۰میلیارد تومان رسید.
دکتر کاتب در پایان با اظهار اینکه در سال جاری در مجموع مبلغ ۶۴۰۰میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش اختصاص یافت تصریح کرد: امسال برخلاف دیگر ارگان ها که ۲۰درصد افزایش بودجه داشتند آموزش و پرورش ۳۰درصد افزایش بودجه داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار