فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت معلمان جهاد مقابل جهل است و ما پیشرفت کشور را مرهون تلاش‌های معلمان هستیم.
کد خبر: ۷۴۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 08 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ،سرهنگ حمید دامغانی در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و هفته معلم گفت: انقلاب اسلامی با ورود به دهه پنجم مقطع جدیدی را شروع کرده است و شاهد دشمنی‌های شدید آمریکا در طول دو سال اخیر بوده ایم، اما تاکنون تمام برنامه ریزی‌های دشمنان تبدیل به نقطه مثبت و ظرفیت برای این نظام و انقلاب شده است.فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به موضع گیری اخیر آمریکا علیه سپاه، افزود: اتحاد و همدلی ملت ایران در جهان زبانزد است و این اقدام آمریکا موجب چند برابر شدن این اتحاد و انسجام شد.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف همه را روشن کرد، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب با وجود حملات روانی دشمن در ایام جشن چهل سالگی انقلاب، امیدی مضاعف را به دستگاه‌های مختلف تزریق کرد.
دامغانی خاطرنشان کرد: محور فرمایشات رهبری انقلاب در دیدار با معلمان موضوع تمدن سازی و حرکت به سمت تشکیل تمدن اسلامی بود.
وی ادامه داد: تعارض ما با غرب تعارض تمدنی است؛ چراکه آن‌ها با تمدنی که تشکیل داده اند معتقدند نسخه‌ شفابخش دنیا را در دست دارند، اما امروز خود به این که پایان عمر لیبرال دموکراسی نزدیک است، اذعان دارند.
وی با بیان اینکه در این نبرد تمدنی و حرکتی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم متصور شدند، معلمان و آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی دارند، افزود: بر اساس فرمایشات، ولی امر مسلمین فعالیت معلمان جهاد مقابل جهل است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: شغل معلمان شغلی بسیار مهم و پرمسؤولیت است چرا که فعالیت آموزشی و تربیتی آن‌ها نقش مستقیمی در آینده‌ی کشور دارد و ما پیشرفت کشور را مرهون تلاش‌های آموزش و پرورش و معلمان هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار