معاون دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور :
به گزارش تابناک سمنان ،معاون دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: حدود300 سازمان مردم نهاد برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در کشور دلسوزانه مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۷۴۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲ 08 May 2019
 به گزارش تابناک سمنان ،300 هزار همیار طبیعت برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در کشور دلسوزانه مشغول به فعالیت هستند. معاون دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال با برنامه ریزی های انجام شده تعداد همیاران طبیعت به 500 هزار نفر برسد.
وی تصریح کرد: هنوز تفکیک دقیقی از مشخصات همیاران طبیعت در شاخص های سن، تحصیلات و موقعیت مکانی وجود ندارد اما به زودی با راه اندازی نرم افزار و قابلیت ثبت نام همیاران طبیعت بر بستر اینترنت این مشخصات جمع آوری می شود.
وی خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ استفاده صحیح و اصولی از عرصه های منابع طبیعی نیازمند اعتبار و توانمندسازی جوامع محلی است.
هزینه کرد 120 میلیارد ریالی برای ترویج و آموزش
حسینی ابراز داشت: در سال 97 حدود 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و 100 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای ترویج و آموزش در زمینه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی اعتبار در نظر گرفته شد.
معاون دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور با تاکید بر نقش مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، گفت: در مجموع سال گذشته 120 میلیارد ریال برای ترویج و آموزش در زمینه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی اعتبار در نظر گرفته شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار