معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان گفت : خانواده دانشگاه سمنان به شکلهای مختلف به یاری سیل زدگان مناطق مختلف کشور شتافت.
کد خبر: ۷۴۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 07 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، دکتر رستم شامحمدی با اعلام این خبر گفت : از جمله این اقدامات می توان به اعزام 40 نفر از كاركنان و اعضاي هيات علمي و اعزام بيش از 35 نفر از دانشجويان دانشگاه سمنان در قالب گروههای جهادي به مناطق سيل زده استان لرستان به همراه اقلام مورد نياز سيل زدگان شامل خوراك ، پوشاك ، چادر ، پتو و ... اشاره کرد .
وی همچنین  ارسال كمكهاي دانشگاهيان دانشگاه سمنان به ارزش 500 ميليون ريال به مناطق سيل زده، شامل چهار هزار عدد انواع كنسرو ، 300 تخته پتو ، بيش از 200 عدد زير انداز ، بيل ، كلنگ ، چكمه و .... را از دیگر کمکهای دانشگاه سمنان به مردم مناطق سیل زده عنوان کرد .
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان ايجاد پايگاه جمع آوري كمك هاي غيرنقدي ، برپايي غرفه توسط كانون دانشجويي خيريه مهر دانشگاه و فروش اقلام خوراكي ، صنايع دستي، نقاشي،كاريكاتور، جمع آوري كتاب هاي كنكوري و البسه و صرف سود حاصله برای كمك به سيل زدگان و ايجاد پويش با عنوان #- دو- هزار- توماني ، با شعار “ هم وطن كنارتم” جهت دريافت كمك هاي نقدي دانشگاهيان دانشگاه سمنان توسط بسيج دانشجويي را از دیگر اقدامات دانشگاه سمنان در این زمینه عنوان کرد .
دکتر شامحمدی  اختصاص بخشی از حقوق فروردین ماه دانشگاهیان دانشگاه سمنان با همکاری معاونت اداری - مالی و تهیه  اقلام و كالاهاي ضروري و توزیع آنها توسط نمايندگان دانشگاه در مناطق سيل زده را بخش دیگری از کمکهای دانشگاه سمنان به مردم مناطق سیل زده برشمرد .
به گفته وی ، اطلاع رساني نحوه كمك رساني دانشگاهيان به مناطق سيل زده كشور در فضاهاي مجازي و تهیه کلیپ از فعالیت گروه های جهادی اعزامی به مناطق سیل زده هم از دیگر اقداماتی است که با همکاری روابط عمومی دانشگاه در راستای سيل اخير انجام شده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار