چهره ماندگار کشور در دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،فیلسوف ایرانی و استاد سابق گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: خوشبختانه توجه به علم اندوزی و دانشگاهها در استان سمنان بسیار چشمگیر است و این نشان از توجه مردم این استان به علم اندوزی است .
کد خبر: ۷۴۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 07 May 2019
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان غلامرضا اعوانی با بیان این مطلب در آیین سپاس و نکوداشت اساتید دانشگاه سمنان افزود: مصداق بارز این توجه به علم اندوزی و دانش پروری در استان سمنان ، قرار گرفتن آن در بین استانهای نخست به لحاظ دارا بودن دانشجو به نسبت جمعیت است .
چهره ماندگار کشور در این آئین اظهار امیدواری کرد : برگزاری مراسم نکوداشت مقام استاد در دانشگاه سمنان به یک برنامه ملی تبدیل شود چرا که اساتید و معلمان نیاز به شناخته شدن کارشان دارند و برای آنان جنبه معنوی کار بسیار مهم و ارزشمند است .
پروفسور اعوانی با بیان اینکه قدردانی از مقام معلم و حمایت ویژه از جایگاه این فرهیختگان به معنی توجه به ارزش شهید مطهری عالم روحانی بود، بنابراین امثال این شخصیت فرهیخته حافظ واقعی دین مبین اسلام بودند.
وی تصریح کرد: جامعیت آیت الله مطهری بسیار قابل توجه و تاثیرگذار است و اندیشه های افرادی هم چون این شهید باعث پرورش اندیشه های ناب اسلامی- ایرانی در جهان شده است.
اعوانی اضافه کرد: معلمان در کنار آموزش و پرورش به پژوهش نیز توجه داشته باشند چرا که دنیا در حال حاضر بر مدارپژوهش است و باعث تولید علم می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار