رئیس مجلس گفت:شروط ۱۲ گانه آمریکا حقوق ملت را به ذلت می‌کشد، پس باید در مقابل این اقدامات بایستیم و صبور باشیم.
کد خبر: ۷۴۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 02 May 2019

 شروط ۱۲ گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد / در وادی انتخابات ریاست جمهوری‌ نیستم

 

باشگاه خبرنگاران جوان: استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در تربت حیدریه در اشتباهی سهوی از رئیس مجلس به عنوان رئیس جمهور نام برد.

وی در ادامه گفت: البته شاید ایشان سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور شدند.

این سخنان با واکنش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مواجه شد و وی پس از حضور در جایگاه سخنرانی گفت: استاندار با مطلبی که بیان کردند، قصد جان ما را دارند، ما در این وادی نیستیم.
 
ضرورت ایستادگی در برابر آمریکا
 
وی ادامه داد: آمریکا پیش از توافق هسته‌ای اعلام کرد که می‌خواهیم در این رابطه با شما توافق کنیم از این رو به مدت دو سال مذاکرات صورت گرفت و در این عرصه به توافق رسیدیم و همه کشور‌ها این توافق را پذیرفتند، حال یک موجود عجیب و غریب به زیر این قرارداد زده و اعلام می‌کند که شما باید ۱۲ شرط جدید من را بپذیرید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شروط ۱۲ گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد، گفت: این شروط حقوق ملت را به ذلت می‌کشد پس باید در مقابل این اقدامات بایستیم و صبور باشیم، زیرا در صورت ایستادگی این موجود مجبور به تمکین خواهد شد. ملت ایران اینگونه نیست و ما با تمدن و ریشه‌دار هستیم و مدیران کشور باید از حقوق ملت دفاع کنند و به نیاز‌های مردم توجه کنند. شرایط سخت است و باید با تلاش بیشتر مشکلات را حل کنیم.

لاریجانی با تاکید بر اینکه باید در مقابل این موجود ایستادگی کرد، زیرا در غیر این صورت آن‌ها جلوتر می‌آیند، افزود: اگر امروز مقابل آمریکا نایستیم آن‌ها چند قدم جلوتر می‌آیند و بدتر از کاری که با عربستان کردند با ما می‌کنند. آن‌ها هم از عربستان پول گرفتند و هم به آن‌ها توهین می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار