جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگيری 3 سارق به عنف با 24 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 30 April 2019

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 3 سارق به عنف با 24 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه، که سارقان با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می‌کنند، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی آن در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز موفق شدند طی یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده، سارقان را که به‌وسیله موتور سیکلت با تهدید چاقو تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کردند، شناسایی کنند.

صالحی در ادامه افزود: راکبین موتور سیکلت که سه جوان بودند، به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس هر سه سارق دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از وسایل همراه سارقان تعداد 2 تیغه چاقو که به‌وسیله آن از شهروندان زورگیری می‌کردند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 24 فقره سرقت به عنف تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند، عنوان کرد: هر 3 متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار