امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کلیدواژه و راهبرد 'رونـق تولیـد' که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته، راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۷۳۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 13 April 2019

پایگاه اطلاع رسانی اطلاع رسانی فولاد مبارکه روز شنبه اعلام کرد: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با وی با اشاره به نقش این شرکت در اقتصاد و جامعه تصریح کرد: بدون شک هر گامی که در راستای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم برداشته شود، در راستای رضای خداوند است.
همچنین امام جمعه مبارکه در دیدار مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: نام گذاری سال 98 با عنوان 'رونق تولید' از سوی مقام معظم رهبری بیانگر آن است که باید بیش ازپیش به تولید و دستاوردهای آن توجه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی افزود: مسوولیت تولید کنندگان و به ویژه فولاد مبارکه در سال رونق تولید سنگین تر است. 
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر توجه حداکثری به صنایـع مادر ازجمله صنایع فولادسازی تأکید کرده اند. 
حجت الاسلام موسوی رویکرد و عملکرد فولاد مبارکه در مسوولیت های اجتماعی را ارزشمند دانست و بیان کرد: این شرکت به عنوان شرکتی با ثبات در تولید و سودآوری در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز به خوبی ایفای نقش کرده و به رغم وجود همه مشکلات، هنگام حوادث طبیعی ازجمله زلزله کرمانشاه و جاری شدن سیل در برخی استان های کشور نیز به موقع به یاری مردم آسیب دیده شتافته است.
وی ابراز امیدواری کرد: فولاد مبارکه همچنان با همت بیشــتر کارکنان خود در راستای خیررسانی به مردم شریف ایران و پویایی اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.
حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه، هم زمان با نخستین روزهای کاری سال جدید، طی برنامه های جداگانه با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نمایندۀ ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان و حجت الاسلام موسوی امام جمعه مبارکه دیدار و گفت وگو کرد.
مدیرعامل فولاد مبارکه در این دیدارها گزارشی از دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید انواع محصولات فولادی و اقدامات آن در حوزه مسوولیت های اجتماعی شرکت در سال 97 و برنامه های گروه فولاد مبارکه در سال جدید ارائه کرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار