امام جمعه شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،مسؤولان آموزش وپرورش منطقه بسطام با امام جمعه شاهرود دیدار کردند. امام جمعه شاهرود گفت :فرهیختگان، دانشمندان و نخبه های کشوری محصول آموزش و پرورش بوده و سهم و نقش اصلی در پرورش استعدادهای افراد را آموزش و پرورش ایفا می نماید.
کد خبر: ۷۳۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 13 April 2019
به گزارش تابناک سمنان ،حجت الاسلام والمسلمین امینی در این دیدار با تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رجب و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست ، سرمایه است " افزود: فرهیختگان، دانشمندان و نخبه های کشوری محصول آموزش و پرورش بوده و سهم و نقش اصلی در پرورش استعدادهای افراد را آموزش و پرورش ایفا می نماید.امام جمعه شاهرود با اشاره به این که محصول آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، بیان گفت: پیوست های فرهنگی انقلابی باید در نظام تعلیم و تربیت پررنگ تر از سایر نهادها بوده و آموزش و پرورش با کار فرهنگی مطلوب در کاهش آسیب های اجتماعی بکوشد.
حجت الاسلام والمسلمین امینی بر حفظ شأن و منزلت اجتماعی فرهنگیان تأکید و تصریح کرد: همه مسؤولان باید به اندازه توان در حل مشکلات این قشر بکوشند زیرا با احترام به فرهنگیان از جمله پیشکسوتانِ علم و دانش، جامعه عزیز می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار