آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
تیم های شهریار ساری و موج سواران ساحل نوشهر ، نمایندگان مازندران در این رقابت ها هستند.
کد خبر: ۷۳۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 13 April 2019

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور از امروز آغاز می شود و تیم های شهریار ساری و موج سواران ساحل نوشهر نمایندگان مازندران در این رقابتها، امروز و فردا به مصاف حریفان می روند.

در هفته نخست این رقابت ها تیم شهریار ساری از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۴ فروردین در ورزشگاه شهرداری رودسر به مصاف شاهین خزر رودسر می رود و تیم موج سواران ساحل نوشهر هم از ساعت ۱۷ فردا یکشنبه به علت آماده نبودن زمین نوشهر در ورزشگاه داراب ساری میزبان شهرداری بندر عباس است.

بنابر اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

هفته اول: شنبه ۲۴ فروردین ۹۸

شهدا چلیچه- مقاومت گلسا پوش یزد- ساعت ۱۵ - ورزشگاه شهداء چلیچه

شاهین خزر رودسر- شهریار ساری- ساعت ۱۵ - ورزشگاه شهرداری رودسر

یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸

ایفا اردکان- ملوا ن بندر گز- ساعت ۱۶:۴۵ - ورزشگاه سلمان یزد

شهرداری سمنان- پارس جنوبی بوشهر- ساعت ۱۷ - ورزشگاه سیمرغ سمنان

موج سواران ساحل نوشهر- شهرداری بندر عباس - ساعت ۱۷ - ورزشگاه داراب ساری

دریانوردان بوشهر- جهان نژادیان آبادان- ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه جاده ساحلی بوشهر

تیم شهریار ساری که عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را در دو فصل گذشته درکارنامه دارد، در فصل گذشته تا رتبه دهم نزول کرد و علاقمندان به این تیم تا هفته های پایانی در تب و تاب بقاء و سقوط قرار داشتند که در نهایت این تیم پرطرفدار در لیگ ماندنی شد. به همین منظور و برای حضوری قدرتمند این تیم در لیگ امسال ؛ تغییراتی در تیم داده شد.

شهریار ساری نسبت به فصل گذشته در جمع تیم های لیگ برتری بیشترین تغییرات را داشته و بیش از ۷۰٪ از بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته در جمع شهریار فصل ۹۸ حضور نخواهند داشت.

پس از استعفا سید احمد صالحی مدیرعامل این باشگاه به دلیل مشغله کاری، اعضای هیات مدیره باشگاه شهریار سید قاسم صالحی نایب رئیس هیات مدیره را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کردند.

همچنین اسرافیل قربانی از بازیکنان نسل اولی فوتبال ساحلی مازندران به عنوان سرمربی جدید باشگاه شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور انتخاب شد و هدایت این تیم را در فصل ۹۸ برعهده خواهد داشت.

- امیر حسین اکبری مدافع ملی پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی و بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی با عقد قرار دادی به تیم شهریار ساری پیوست.

- علی درویش متولی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و بازیکن فصل قبل ملوان بندرگز ضمن توافق با باشگاه شهریار ساری به این تیم پیوست تا حراست از دروازه شهریار ساری را در فصل ۹۸ بر عهده داشته باشد.

- مهدی حسنی بازیکن با اخلاق و اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ضمن توافق با باشگاه شهریار ساری به این تیم پیوست تا پس از دو فصل دوری از لیگ برتر این بار در استان خود لیگ برتر را تجربه نماید.

- نصیر رتبه، سرمربی فصل گذشته شهید جهان نژادیان آبادان به کادر فنی باشگاه شهریار ساری پیوست. رتبه که با سایپا کرج سابقه قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و دعوت به اردوهای تیم ملی را به عنوان بازیکن در کارنامه ساحلی خود دارد در چند فصل اخیر هدایت آبادانی ها را در لیگ برتر بر عهده داشت.

- مهیار حسن نژاد دروازه بان اسبق استقلال تهران ، مهدی خانپور و حبیب منتظری سه بازیکن مطرح فصل گذشته شهریار ساری با این تیم به توافق رسیدند تا با تجربه های ساروی ها در کنار جوانان این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باشند.

- پیمان حسینی دروازه بان ملی پوش شهریار ساری این فصل به تیم آنتالیااسپور ترکیه پیوست.

همچنین از سوی دپارتمان ساحلی سازمان لیگ اسامی محرومان فصل ۹۹-۹۸ فوتبال ساحلی کشور اعلام شد.

شهریار ساری: افشین امیدی (۲ جلسه – انضباطی)
موج سواران ساحل نوشهر: جعفرجانپور (یک جلسه - بابت اخراج)
ملوان بندرگز: جلال تازیکی (یک جلسه - بابت اخراج)،میلاد درزی (یک جلسه - بابت اخراج)
پیام کویر اردکان: مجتبی رمضانعلی تبار (۲ جلسه – محرومیت انضباطی)
دریانوردان بوشهر: طبیب نژاد (مربی – یک جلسه – بابت اخراج)
مقاومت گلساپوش یزد: ابوالفضل خوندا (یک جلسه - بابت اخراج)
شهرداری سمنان: علیرضا جوادی پور (۶ ماه محرومیت انضباطی)

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار