دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان:
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: متاسفانه ۱۷ مسافر نوروزی در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند.
کد خبر: ۷۳۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 06 April 2019

تابناک سمنان:

مهدی جمال در جلسه ویدئو کنفرانس با سازمان مرکزی ضمن بیان اینکه حدود بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی ثبت‌شده است، ابراز داشت: متأسفانه در این ترددها ۱۷ مسافر نوروزی در تصادفات جاده‌ای استان سمنان جان باختند و شماری نیز مجروح شدند.

اسکان همه مسافران درراه مانده 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان بابیان اینکه طی دو شب بحران بارندگی و سیل در استان همه مسافران درراه مانده اسکان داده شدند، ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری مردم و ستادهای تسهیل خدمات سفر مستقر در مراکز شهرستان‌ها مسافر جامانده از سیلاب گزارش نشده است.

ثبت‌ چهار میلیون مسافر نوروزی /جان باختن۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای استان سمنان

وی بابیان اینکه میزان اقامت مسافران نوروزی در استان تا ١٣ فروردین ماه ٢٩ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت، اضافه کرد: بر این اساس اسکان مسافران نوروزی نیز در استان سمنان به نسبت سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

 

ورورد۱۸۱ گردشگر خارجی

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان بابیان اینکه توجه مسافران نوروزی استان سمنان به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان سمنان بود، تصریح کرد: طی این مدت بازدید از موزه ها١٠ درصد افزایش یافت و۱۸۱ گردشگر خارجی در استان سمنان اقامت کردند.

جمال از برپایی ۶۰ نوروز گاه در محورهای استان سمنان و ۲۶۹ بازارچه صنایع‌دستی در کنار آنها خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۴ برنامه نوروز گاهی در این مکان‌ها برای مسافران نوروزی اجرا شد و همچنین برپایی یک سیاه چادر عشایری در هر ۵۰ کیلومتر جاده برای معرفی عشایر استان سمنان رونق معیشت آن‌ها و استراحت مسافران نوروزی را در برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار