امام جمعه شیراز ضمن تشکر از مردم و مسئولان و سپاه و ارتش و بسیج در ماجرای سیل شیراز مشخص شدن علل حادثه و توبیخ مقصران را وظیفه قوه قضاییه دانست و خواستار پیگیری این قوه شد.
کد خبر: ۷۲۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 31 March 2019

آیت الله دژکام گفت: مدیر باید تلاش کند علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود حال این سئوال مطرح می‌شود که آیا این کار را کرده‌ایم یا نه؟ اگر خدای ناکرده جناح‌بندی و گروه بازی وارد کارمان شود، صلاحیت لازم برای مدیریت را نداریم.

وی افزود:منصفانه باید بپرسیم که مدیر کارش را برای پیشگیری انجام داده است، این دشوار خواهد بود که در فضای مجازی و تریبون نماز جمعه در مورد این موضوع صحبت کنیم، این وظیفه دستگاه قضایی است.مدیر باید تلاش کند علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود حال این سئوال مطرح می‌شود که آیا این کار را کرده‌ایم یا نه؟

امام جمعه شیراز گفت: در این قضیه سیل متوجه شدیم که برخی از جاهای شهر ایراد دارد بنابراین در هزینه‌کردها باید این موارد در اولویت باشد. اولویت با این است که این مسیرها درست شود.

او با قدردانی و تشکر از عموم مردم استان فارس و شهر شیراز، توصیف مقام معظم رهبری از شیراز را یادآوری و تصریح کرد: به راستی که شیراز در قله فرهنگ قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در این ایام از ابتدا تاکنون، غیرت و مردم دوستی و همراهی در اوج بود، گفت: مدیران شهر شیراز و استان فارس نیز به راستی تلاش بسیاری را انجام دادند.

او از بسیج، امدادگران هلال احمر، سپاه، ارتش، شهرداری و خصوصا نیروهای مردمی قدردانی و تاکید کرد که در این حادثه هیچ فردی احساس تنهایی نکرد و مطمئن بود که حامی و پشتیبان دارد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نباید از زحماتی که مسئولان متقبل شدند غافل شد، آنچه در شیراز انجام شد و این همکاری و همراهی را سند عزت و بزرگی برای شیراز و شیرازیان ارزیابی کرد.

دژکام گفت: یکی از کارهای حرام غصب است، یکی از غصب‌ها تجاوز به حریم و مسیر رودخانه است. باران رحمت نازل می‌شود اما همه به جای شکرگذاری گریان می‌شوند، باران رحمت است چکار کردید که تبدیل به بلا شده است.

 

منبع: تابناک فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار