مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به همت پرسنل شرکت گاز استان و پس از آسیب های وارد شده به تاسیسات گازرسانی کالپوش ،به منظور تثبیت فشار گاز روستاهای واقع در این منطقه، خط شبکه جدید را اجرا و نسبت به برقراری جریان گاز در آن اقدام نمودند.
کد خبر: ۷۲۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 30 March 2019

به گزارش تابناک سمنان:

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان مصادف با ایام آغازین سال جدید گفت: با تلاش مستمر و همت والای کارکنان شرکت گاز پایداری جریان گاز در سطح استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

علیرضا شریفی نژاد با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان مصادف با ایام آغازین سال جدید گفت: با تلاش مستمر و همت والای کارکنان شرکت گاز  پایداری جریان گاز در سطح استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

ایجاد خط جدید گاز  پس از آسیب های وارد شده به تاسیسات گازرسانی کالپوش

شریفی نژاد افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و کولاک کم سابقه در منطقه کالپوش شهرستان میامی و به رغم آسیب های وارد شده به تاسیسات گازرسانی، کارکنان شرکت گاز استان با برنامه ریزی و اقدام مسئولانه، ضمن حفظ پایداری جریان گاز در روزهای گذشته، به منظور تثبیت فشار گاز  روستاهای واقع در این منطقه، خط شبکه جدید را به صورت فورس ماژور اجرا و نسبت به برقراری جریان گاز در آن اقدام نمودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار