تابناک سمنان: بررسی نقشه‌های هواشناسی از سایت های معتبر همزمان با شروع هفته دوم سال ۹۸ نشان می‌دهد که آسمان غالب نقاط استان سمنان نیمه ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد است همچنین این وضعیت در روز یکشنبه نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 30 March 2019

به گزارش تابناک سمنان:

بررسی نقشه‌های هواشناسی از سایت های معتبر همزمان با شروع هفته دوم  سال ۹۸ نشان می‌دهد که آسمان غالب نقاط استان سمنان نیمه ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران به خصوص در ارتفاعات است همچنین این وضعیت در روز یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه دارد اما دما کاهش نخواهد یافت.

سمنان:

هم اکنون دمای هوای مرکز استان سمنان 15 درجه بالای صفر است و آسمان نیمه ابری گزارش می‌شود.

 بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای روز شنبه 18 و 10 درجه بالای صفر و آسمان نیمه ابری و با تاریکی هوا ابری پیش بینی شده است .

سرعت باد هم به 18 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

اما از فردا با وجود عدم تغییر در وضعیت جوی، دمای هوا افزایش خواهد یافت به طوری که بیشینه و کمینه دمای هوا برای یکشنبه 20 و 10 بالای صفر خواهد بود و آسمان کاملا ابری خواهد بود.

شاهرود:

بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود برای روز شنبه، 5 درجه بالای صفر برای اویل صبح بوده که از ساعت 15 تا 18 امروز دمای هوا تا 15 درجه بالای صفر  افزایش خواهد یافت و در نهایت به 8 درجه بالای صفر در ساعات انتهایی شب خواهد رسید.

آسمان نیمه ابری و در برخی از ساعات ابری در انتظار مردم عزیز شاهرود خواهد بود.

دامغان و گرمسار:

دامغان، نیز صبح شنبه خود را ابری همراه با وزش باد سرد آغاز کرده است هم اکنون دمای هوا نه درجه است، پیش بینی هواشناسی برای این شهر ابری و در برخی از ساعات آفتابی گزارش شده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای دامغان برای روز امروز شنبه، 3 درجه بالای صفر برای اویل صبح بوده که در ساعت 17 امروز دمای هوا به 13 درجه بالای صفر  افزایش خواهد یافت و در نهایت به 7 درجه بالای صفر در ساعات انتهایی شب خواهد رسید.

گرمسار نیز آسمانی ابری دارد احتمال بارش باران در این شهرستان غرب نشین وجود دارد هوای گرمسار ابری همراه با وزش باد گزارش شده است، هوای ایوان کی نیز شرایطی تقریباً مشابه دارد.

در نهایت باید گفت آسمان غالب نقاط استان سمنان همزمان با روز شنبه دهم فروردین ماه ۹۸ نیمه ابری همراه با وزش باد، احتمال بارش به خصوص در ارتفاعات گزارش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار