وزیر نیرو از مصوبه هیئت دولت درباره تشکیل کمیته ملی تحقیق و ریشه‌یابی سیل اخیر خبر داد و گفت: این کمیته فعالیت خود را در ۱۰ کارگروه تخصصی درباره سیلاب اخیر با تمرکز بر سه استان گلستان، مازندران و همچنین فارس آغاز کرد
کد خبر: ۷۲۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 28 March 2019

وزیر نیرو از مصوبه هیئت دولت درباره تشکیل کمیته ملی تحقیق و ریشه‌یابی سیل اخیر خبر داد و گفت: این کمیته فعالیت خود را در ۱۰ کارگروه تخصصی درباره سیلاب اخیر با تمرکز بر سه استان گلستان، مازندران و همچنین فارس آغاز کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نخستین جلسه هیئت دولت در سال جدید از مصوبه هیئت دولت درباره تشکیل کمیته ملی تحقیق و ریشه‌یابی سیل اخیر خبر داد و افزود: این موضوع از سوی وزارت نیرو به رئیس جمهور پیشنهاد شد که این مهم مورد موافقت ایشان و اعضای هیئت دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کمیته فعالیت خود را در ۱۰ کارگروه تخصصی درباره سیلاب اخیر با تمرکز بر سه استان گلستان، مازندران و همچنین فارس آغاز کرد.

وزیر نیرو گفت: ما باید بارش‌های فراوان را به عنوان فرصت تلقی و از مسائلی که باعث سیل می‌شود نیز جلوگیری کنیم. بنابراین این کمیته به صورت جدی و گسترده تمامی ابعاد و موضوعات موجود در این حوزه را در نظر خواهد گرفت تا بتوانیم در آینده از بروز برخی مسائل که باعث خسارات می‌شود جلوگیری کنیم.

برچسب ها: سیل ، ریشه یابی ، وزیر نیرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار