در راستای اجرای طرح میقات الرضا(ع) در استان سمنان مطرح شد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به فرارسیدن نوروز 98 و اجرای طرح آرامش بهاری، برای اسکان مسافران و زائران در بقعه های متبرکه مجری طرح آرامش بهاری پایگاه هایی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۷۲۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 28 March 2019

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالله واحدی افزود: در سطح استان سمنان 46 پایگاه اسکان پیش بینی شده است تا مسافران و زائران حرم علی ابن موسی‌ الرضا (ع) بتوانند در مسیر حرکت خود در این پایگاه ‌ها استراحت کرده و از برنامه ‌های فرهنگی و معنوی این اماکن نیز بهره‌ مند شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در مسیر زائران حرم امن رضوی و اجرای طرح میقات الرضا(ع) در استان سمنان، در برخی از امامزادگان مجری طرح میقات الرضا(ع) واحدهای اقامتی در قالب سوئیت و زائرسرا پیش بینی شده است.
وی گفت: در طرح جامع، برای سایر بقاع مجری طرح میقات الرضا (ع) نیز پیش‌ بینی احداث سوئیت و زائرسرا شده است که در آینده شاهد احداث و بهره‌ برداری از آن ها خواهیم بود.
واحدی با اشاره به نقش معنوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در جامعه خاطر نشان کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان واقع در مسیر مسافران و زائران به‌ عنوان پناهگاهی امن آماده ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران و مسافران است و تلاش هیات‌ امنای این بقاع متبرکه و کارکنان اداره های اوقاف و امور خیریه ارائه خدمات مناسب و درخور شان زائران در فضای امن بقاع متبرکه استان سمنان است.
طرح آرامش بهاری به مناسبت فرارسیدن سال نو همزمان با سراسر کشور، از 28 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 در 53 بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اجرا می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار