مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از مسافران نوروزی در مراکز فرهنگیان و مدارس قزوین اقامت کرده اند.
کد خبر: ۷۲۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 28 March 2019

به گزارش تابناک قزوین، خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان‌کرد: بیش از ۱۷ پایگاه اقامتی در استان برای اقامت فرهنگیان در ایام نوروز 98پیش‌بینی شد که ۱۲ پایگاه در مناطق مختلف استان و ۵ پایگاه در قزوین، خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی گفت: امسال ۷۹۲ کلاس درس در ۸۱ مدرسه در استان تجهیز شده‌اند و ۱۹۰ نفر از همکاران فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی ضمن دادن راهنمایی لازم به مسافران، تسهیلات مورد نیاز مسافران نوروزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی را تأمین می‌کنند.

رحمانی بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دوم فروردین تعداد ۸ هزار و ۱۵ نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان استان اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا پایان روز دوم فروردین امسال تعداد ۲ هزار و ۲۲۶ خانوار به تعداد ۸ هزار و ۱۵ نفر و ۱۶ هزار و ۳۵۹ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

وی درپایان بیان کرد: موزه فرهنگ و آموزش قزوین که آئینه ۱۰۰ سال خدمات آموزش و پرورش استان است برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی آماده شده که دیدن آن را به فرهنگیان توصیه می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار