به گزارش تابناک سمنان: سید محمد ناظم رضوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست مدیریت بحران سمنان به میزبانی شهرداری با بیان اینکه کلیه پرسنل خدمات شهری و امور عمرانی شهرداری سمنان تا پایان بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: جلوگیری از سیلاب‌ها و وقوع بحران در دستور کار اصلی شهرداری قرار دارد و به همین منظور تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این راستا به‌کارگیری می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 26 March 2019

به گزارش تابناک سمنان:

سید محمد ناظم رضوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست مدیریت بحران سمنان به میزبانی شهرداری با بیان اینکه کلیه پرسنل خدمات شهری و امور عمرانی شهرداری سمنان تا پایان بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: جلوگیری از سیلاب‌ها و وقوع بحران در دستور کار اصلی شهرداری قرار دارد و به همین منظور تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این راستا به‌کارگیری می‌شود.

 ناظم رضوی ضمن بیان اینکه با ورود سامانه بارشی برخی معابر منطقه دو سمنان دچار آب گرفتگی شد که تا کنون ۲۵ نقطه از این منطقه با اقدام به موقع پرسنل شهرداری انسداد برطرف شد، ابراز کرد: در شرایط جوی کنونی شهرداری توجه ویژه ای به رفع انسداد معابر دارد.

شهردار سمنان با بیان اینکه نقاط آسیب پذیر این شهر احصاء شده است، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات عمرانی در راستای کاهش خطرات و خسارت‌های ناشی از بارندگی شدید در این نقاط در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری و تلاش مردم برای رفع شرایط بحرانی لازم است، یاد آور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این راستا می‌توانند با شماره گیری ۱۳۷ گزارش خود را اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار