روابط عمومی دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،در آئین ناب که همزمان با چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز برگزاری نخستین دوره روز درهای باز دانشگاه در تالار امیر کبیر این دانشگاه برگزار شد از 75 نفر از دانشجویان ممتاز رشته های مختلف تحصیلی و نیز پژوهشگران و فناوران برتر قدر دانی شد .
کد خبر: ۷۲۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 10 March 2019
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان در این آئین که نماینده مردم شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان هم حضور داشتند  با بیان اینکه ، به دنبال تبدیل شدن دانشگاه سمنان به دانشگاه نسل سوم یا به تعبیری دانشگاه  کار آفرین هستیم گفت : یکی از ملزومات تحقق دانشگاه کار آفرین ارتباط موثر دانشگاه با جامعه و صنعت است که اجرای طرح درهای باز دانشگاه به نوعی گامی در جهت تحقق این هدف است چرا که بدون حضور فعال در جامعه و ارتباط با صنعتگران امکان پیشرفت دانشگاه وجود ندارد .
دکتر مسعود نصیری با ابراز خرسندی از اجرای طرح روز درهای باز دانشگاه در دانشگاه سمنان گفت : خوشبختانه از این طرح استقبال بسیار خوبی از سوی دانش آموزان ، قشرهای مختلف مردم و صنعتگران شد .
وی با بیان اینکه جمعی از دانش آموزان در خدمات این طرح که شامل استعدادیابی و مشاوره تحصیلی و بازدید از کتابخانه های دانشگاه بود شرکت کردند افزود : در این طرح جمعی از صنعتگران هم از کارگاه ها و نیز نمایشگاه ها بازدید کردند.
 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه کاری خود  گفت : در این مراسم از 15 دانشجوی ممتاز و 65 دانشجوی برتر تقدیر شد .
دکتر فرشاد ورامینیان خاطرنشان کرد : این پژوهشگران می توانند الگویی برای سایرین شوند و وظیفه ی دانشگاه ایجاد امید و انگیزه دربین دانشجویان برای طی کردن مسیر رشد است .
در این آئین همچنین از نشریه استعداد های برتر دانشگاه سمنان با عنوان ناب رونمایی شد .
اسامی پژوهشگران برتر دانشگاه های استان که در این آئین از آنان قدر دانی شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار