روابط عمومی دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، سومین دوره مسابقات کشوری پل های مقوایی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار و تیم دانشگاه سمنان موفق شد عنوان نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود کند .
کد خبر: ۷۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 10 March 2019
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این دوره از مسابقات 24 تیم با  27 پل از دانشگاه های سمنان ، گرمسار ، یاسوج و یزد  به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها تیم آرچیویل از دانشگاه سمنان با کسب 95 امتیاز مقام نخست را بدست آورد و تیم های  یاسین از دانشگاه یاسوج با کسب امتیاز 88/5 و  تیم یاسان سازه از دانشگاه یزد با کسب امتیاز 87/7  به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت را بدست آوردند .
دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت: به کارگیری عملی دروس اصلی رشته مهندسی عمران و استفاده از نرم افزار‌های تخصصی این رشته، ایجاد حس رقابت، نشاط و همکاری در میان دانشجویان و البته تماشاگران  از اهداف برگزاری این مسابقه مهیج و علمی ست.
اسماعیلی افزود :در این مسابقات شرکت کنندگان مجازند با استفاده از مقوا یا کارتن ۵ لایه و چسب سیلیکاتی، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.
برگزاري مسابقات پل مقوایی در دانشگاه باعث ايجاد فضاي مناسب جهت بروز خلاقيت هاي دانشجويان و تثبيت انجمن علمي دانشجويي مهندسي عمران دانشگاه سمنان به عنوان يكي از قطب هاي اصلي پل كاغذي در كشور است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار