مرضیه توتونچی اظهارامیدواری کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گامی موثر در راستای معرفی، حفظ و احیای صنایع دستی و هنر‌های اصیل ایرانی برداشته شود و اقشار مختلف مردم با فرهنگی غنی ایران زمین و تاریخ و تمدن این دیار بیشتر آشنا شوند. 
کد خبر: ۷۲۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 08 March 2019
به مناسبت استقبال از بهار و ایام پایانی سال شنبه ۱۸ اسفند، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی "مرضیه توتونچی" در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، این هنرمند نقاش ملایری پنج شنبه ۱۶ اسفند ماه با بیان اینکه نقاشی هنری زیبا و دوست داشتنی است که سبک‌های متفاوتی دارد، افزود: امروزه نقاشی تنها به کاغذ محدود نمی‌شود و شاهد انواع نقاشی بر روی سطوح و وسایل مختلف هستیم.

توتونچی اظهارکرد: شیشه‌های متنوع، ظروف سفالی، کاشی و سرامیک، پارچه، چوب و… از جمله مواردی هستند که در نقاشی مدرن مورد توجه قرار می‌گیرند و می‌توان گفت: زیباترین نقاشی‌ها را بر روی این سطوح مشاهده می‌نماییم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر که با موضوعات مختلف از جمله هفت سین با رنگ‌های اکرولیک تهیه شده در معرض دید دوستداران این هنر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۶ اسفند ماه و از ساعت ۸ الی ۱۴ برای بازدید علاقمندان در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در شهرک ولیعصر (عج)، میدان قائم دایر است.

توتونچی اظهارامیدواری کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گامی موثر در راستای معرفی، حفظ و احیای صنایع دستی و هنر‌های اصیل ایرانی برداشته شود و اقشار مختلف مردم با فرهنگی غنی ایران زمین و تاریخ و تمدن این دیار بیشتر آشنا شوند. 

گفتنی است؛ این هنرمند نقاش ملایری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد گرافیک بوده و در زمینه چاپ و نشر و نرم افزار‌های گرافیکی مهارت دارد، این سومین نمایشگاه انفرادی "مرضیه توتونچی" است، همچنین وی کارگاه آموزشی نقاشی روی سرامیک و سفال را برای علاقمندان به هنر‌های سنتی و صنایع دستی دایر کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار