ساماندهی مسیرهای مساکن مهر در شورای اسلامی خوی تصویب شد .
کد خبر: ۷۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 06 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
رئیس شورای اسلامی شهر خوی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به وضعیت جاده، معابر و محوطه مساکن مهر در جاده آغچه قشلاق و مشکلات ناشی شهروندان در این خصوص، توافق لازم برای ساماندهی مسیرمساکن مهر صورت گرفته و در شورای اسلامی شهر خوی به تصویب رسید.

مجید مقدم گفت: مساکن مهر بر اساس قراردادهای بین تعاونی مسکن ها و اداره مسکن و شهرسازی احداث شده و مالکیت این مجموعه ها در اختیار مسکن و شهرسازی بوده و اجرای تمامی معابر و زیرساخت های لازم مساکن مهر می بایست از سوی شرکت های تعاونی مسکن صورت گرفته و برای حفظ و نگهداری و اقدامات لازم در اختیار شهرداری قرار میگرفت.

وی افزود: با توجه به عدم اجرای کامل تعهدات طرفین شهروندان عزیز و گرامی ساکن این مساکن دچار مشکلات مختلف زیادی در این خصوص بوده و شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم پیگیر رفع مشکلات این بخش از مسکن های مهر بوده و ساماندهی معابر مساکن مهر پس از توافق با سازمان مسکن و شهرسازی در جلسه شورای شهر خوی نیز به تصویب رسیده و در سال ۹۸ در دستور کار قرار می گیرد .
رئیس شورای شهر اضافه کرد: رایزنیها و جلسات مختلفی با مسکن و شهرسازی استان و خوی در شورای اداری شهرستان خوی انجام گرفته است .

مقدم اضافه کرد: با پیگیریهای مستمر شورای اسلامی شهر و اقدام شهرداری برای رفع مشکلات مردم، بخشی از زیرسازی؛ هموار سازی و بهسازی معابر و مسیر مساکن مهر به همراه کاشت درخت، جوب سازی و جدول گذاری انجام شده و حتی بخشی از محوطه های بیرون این مجتمع ها نیز بهسازی شده و تلاش میکنیم با پیگیری های لازم و جدی مشکلات شهروندان عزیز ساکن در مساکن مهر مرتفع گردد.

مقدم در پایان سخنان خود افزود : اجرای ساماندهی معابر مساکن مهر پس از بررسی در بخش پروژه های عمرانی شهرداری خوی برای سال ۹۸ تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار