مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس مجلس عالی و وزیر اقتصاد جمهوری نخجوان بر توسعه روابط اقتصادی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان تاکید کردند.
کد خبر: ۷۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 05 March 2019

به گزارش تابناک تبریز، محسن نریمان در بدو ورود به خاک جمهوری خودمختار نخجوان با استقبال منصور آیرم از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان و موزه حیدر علی یف و مرکز تجارت این جمهوری بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در راس هیاتی اقتصادی با واصف طالب اف رئیس مجلس عالی و فامیل سیداف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری خودمختار نخجوان دیدار کرد.


جلسه با معاون کمیته دولتی گمرک، معاون وزیر فرهنگ و معاون وزیر جوانان و ورزش نیز از جمله برنامه های هیات همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بود.


محسن نریمان در ادامه از کارخانه های سنگبری، تولید لوله و اتصالات upvc ، تولید مبل و کارخانه تولید سیگار، مراکز نمایشگاهی و فرهنگی و تاریخی، موزه های فرش، موزه تاریخی و معماری، مرکز فیزیوتراپی دوزداغ نیز بازدید کرد.
در پایان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس سالن تاریخ روابط ایران و نخجوان را در سرکنسولگری کشورمان افتتاح کرد و با بدرقه منصور آیرم راهی ایران شد.


در این سفر کاری جمعی از سرمایه گذاران و مدیران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس را همراهی کردند.
منطقه آزاد ارس در چهار محدوده منفصل در شمال غرب ایران و 135 کیلومتری تبریز واقع بوده و با نخجوان از طریق محدوده جلفا، با ارمنستان از طریق محدوده نوردوز و با آذربایجان از طریق محدوده قلی بیگلو و خداآفرین هم مرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار