کد خبر: ۷۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 05 March 2019
به گزارش تابناک سمنان ، به منظور برنامه ریزی جهت پیاده سازی یک پروژه تحقیقاتی در شرکت توزيع برق استان سمنان، دهمين نشست کميته تحقيقات اين شرکت تشکيل شد.
دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان گفت: این جلسه به ارائه گزارش نهایی محقق در خصوص اقدامات انجام يافته پيرامون پروژه تحقيقاتي" بررسي و ارائه مناسب ترين شيوه ايجاد زمين در نواحي مختلف استان سمنان " اختصاص داشت.
حسین خسروی بااشاره به این که این پروژه در سال ۹۵ مصوب گردیده افزود: در این نشست فعالیت هاي صورت گرفته در دو سال اخير براي عملياتي شدن  اين پروژه توسط محقق تشريح شده و تفاوت گسترده مقاومت ويژه خاک در نواحي مختلف استان به عنوان يکي از چالش هاي پيش رو در طرح عنوان گرديده است.
مدیرعامل ورئیس کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان از تلاش و زحمات ارزشمند محقق این پروژه و تیم همکار قدرداني کرد و اظهارداشت: اين طرح نمونه خوبي براي اجراي سيستم زمين در سطح استان به ما ارائه داده و واحد مهندسي شرکت مي بايست با ابلاغ نتايج آن به واحد هاي ذيربط، در جهت رسيدن به يک الگو و دستورالعمل يکپارچه اقدام نمايد.
سید محمد موسوی زاده باعنوان این که از این پس در بخش اجرای سیستم زمین، يک سندقوي و قابل اتکا در اختيار داريم تصريح کرد: در نشست مشترکي که با حضور محقق اين پروژه انجام مي گيرد، ضمن استماع نقطه نظرو ديدگاه هاي همکاران، تاكيد برهرچه بيشتر عملياتي نمودن طرح مذكور، صورت پذيرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار