اولین نمایشگاه نقاشی خلاق و داستان خوانی آثار جمعی از کودکان 3 تا 9 ساله مربی شیروانی مریم حق پناه از عصر امروز شنبه در محل شهرداری شیروان واقع در خیابان امام رضا ( ع ) ابتدای ورزش برای بازدید خانواده ها و کودکان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۲۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 03 March 2019

به گزارش تابناک از خراسان شمالی شیروان ، اولین نمایشگاه نقاشی خلاق و داستان خوانی آثار جمعی از کودکان 3 تا 9 ساله مربی شیروانی مریم حق پناه از عصر امروز شنبه در محل شهرداری شیروان واقع در خیابان امام رضا ( ع ) ابتدای ورزش برای بازدید خانواده ها و کودکان گشایش و تا پایان هفته ادامه دارد در این نمایشگاه افزون بر یکصد اثر از چهارده هنرجو سه تا نه ساله با موضوعات وسیله نقلیه ، دیو و دلبر ، باغ آرزو ها ، آدم برفی ، شهر من ، مادر من ، صد سال آینده ازدید بچه ها با تکنیک های نقاشی گواش و قلم و رنگ به چشم می خورد.
مریم حق پناه از مربیان به نام رشته های نقاشی خلاق و قصه خوانی ده سال سابقه تدریس نقاشی خلاق را در استانهای البرز ، تهران خراسان دارد . این مربی نخبه در گفتگو با خبرنگار تابناک در شیروان هدف از برگزاری این آثار را در نمایشگاه با تصور کودکان از داشته های ذهنی و برداشت آزاد از تصورات و دیده هایشان عنوان کرد . حق پناه معتقد است که کودکان ما محصور در آپارتمان های بلند و ماشین هستند . وی متذکر شد آنها نیازمند پرورش خلاقیتشان هستند تا در این دنیا رو به تاریکی نقطه های روشن در زندگی خود بیابند . / غلامرضا مینا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار