سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:در این طرح متقاضیان با مراجعه به تمامی شعب بیمه دانا می‌توانند از خدمات بیمه تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه‌های مورد نیاز تا سقف در نظر گرفته شده استفاده و در اقساط ۱۲ ماهه بدون ضامن، بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به مراجعه مستقیم به بانک عامل با سود صفر درصد تا سقف ۳۰ میلیون ریال اقدام کنند.
کد خبر: ۷۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 02 March 2019

سجادسلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:براساس تفاهم نامه سه جانبه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی و با رویکرد پوشش بیمه‌ای که مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور امضاء شد، رانندگان تاکسی می‌توانند از بیمه تکمیل درمان، شخص ثالث، بدنه و آتش سوزی واحدمسکونی (حریق، صاعقه، انفجار و زلزله) برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد:متقاضیان بیمه تکمیل درمان نیز در صورت داشتن بیمه پایه تا تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سامانه اطلاعات ناوگان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به آدرس www.irtusan.ir نسبت به تکمیل و تأیید اطلاعات خانواده خود اقدام تا پس از تجمیع اطلاعات و ارسال آن به شرکت بیمه مطابق با توافق صورت گرفته نسبت به اجرای آن اقدام گردد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاهاظهار داشت: ثبت نام در سامانه یاد شده به منزله صدور بیمه نامه تکمیل درمان نمی‌باشد و اجرای طرح منوط به تجمیع اطلاعات و ارسال آن به بیمه خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد:بیمه گزار برای صدور بیمه نامه شخص ثالث لازم است اصل کارت ماشین به همراه کپی، اصل کارت ملی به همراه کپی، اصل بیمه نامه سال قبل و یک فقره چک صیاد به مبلغ بیمه نامه ارائه نمایند.

به گفته این مسئول،مدارک لازم جهت صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل را نیز، اصل کارت ماشین به همراه کپی، کپی سند سبز ماشین، اصل کارت ملی به همراه کپی، اصل بیمه نامه سال قبل درصورتیکه اتومبیل قبلا بیمه شده باشد، یک فقره چک صیاد به مبلغ بیمه نامه اعلام کرد.

وی افزود:مدارک لازم جهت صدور بیمه نامه آتش سوزی، تکمیل فرم پیشنهادی توسط بیمه گزار و یک فقره چک صیاد به مبلغ بیمه نامه می‌باشد و مدارک موردنیاز برای صدور بیمه نامه گروهی درمان تکمیلی نیز اصل شناسنامه بیمه شده اصلی به همراه کپی تمامی صفحات شناسنامه، کپی صفحه اول دفترچه بیمه گر پایه بیمه شده اصلی است.

مدیرعامل تاکسیرانی گفت:درصورت صدور اولین بیمه نامه مبلغ ۱۰۰ هزارریال از بیمه گزار جهت افتتاح حساب اخذ می‌شود.

سلیمانی تاکید کرد:متقاضیان می‌توانند به تمامی شعب بیمه دانا در شهر کرمانشاه جهت صدور بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو مراجعه و ثبت نام به عمل آورند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار