فرماندار شاهرود تاکید کرد:
به گزارش تابناک سمنان ، فرماندار شاهرود بابیان اینکه برای کمبود نیروی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، بومی بودن افراد در اولویت است، گفت: امروز مسئولان باید ادای تکلیف کرده و مشکلات را برطرف کنند.
کد خبر: ۷۱۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 25 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، محمد کرم محمدی عصر یک‌شنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ضمن بیان اینکه با ایجاد ساختارهای جدید نیروهای بیشتری به‌کارگیری خواهند شد، ابراز داشت: با توجه به تعریف معاونت‌های جدید می‌بایست برای تکمیل باقی‌مانده پرسنل بومی بودن افراد در اولویت قرار گیرد و قطعا این موضوع می‌تواند پیش درآمد خوبی برای شهرستان شاهرود قلمداد شود.وی ضمن بیان اینکه کارهای عقب‌مانده بسیاری در شرق استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود با ساختار جدید و تعیین مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان شاهد تحولات خوبی در حوزه‌های راه، حمل‌ونقل و شهرسازی باشیم.
فرماندار شاهرود بابیان اینکه در بیارجمند ۱۶۰ کیلومتر راه شوسه و در نزدیک‌ترین فاصله به شهر و حدود ۲۷ کیلومتر راه خاکی وجود دارد، ابراز داشت: در شرق استان سمنان راه‌ها بیشتر و مشکلات افزون‌تر است لذا امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان این تنگناها برطرف شود.
محمدی بابیان اینکه از نظر کاری و حجم عملیاتی چندین برابر نسبت به گذشته فعال خواهیم بود، تصریح کرد: برای مردمی که در صحنه حضور پیداکرده و ۲۲ بهمن تماشایی را رقم زدند امروز نوبت مسئولان است تا دین خود را ادا کرده و با تکلیفی که بر دوش خوددارند مشکلات موجود را برطرف کنند.
وی اضافه کرد: بیشترین مشکلات در حوزه مسکن وجود دارد و امیدواریم با ورود اداره کل راه و شهرسازی شاهد حل مشکلات موجود در حوزه شهرسازی باشیم.
حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم به وجود مشکلات بسیار در مسکن مهر شاهرود اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به پیوستی که در ساختار جدید ایجاد شد انتظار می‌رود حداقل مردم طعم شیرین این تحولات را بیشتر درک کنند بنابراین می‌بایست ضمن تبعیت از قانون موانع مسکن و بخش راه برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار