رئیس دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس دانشگاه سمنان از اجرای طرح روز در های باز دانشگاه به مدت سه روز در اسفند ماه در این دانشگاه خبر داد .
کد خبر: ۷۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 23 February 2019
به گزارش دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر گفت : این طرح به مدت سه روز از 12 اسفند آغاز می شود و در قالب آن دانشگاه سمنان  میزبان جمعی از دانش آموزان ، صنعتگران و عموم مردم خواهد بود .
رئیس دانشگاه سمنان افزود : آشنا کردن هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با محیط علمی دانشگاه و افزایش سطح اطلاعات مراجعه‌ کنندگان در رابطه با رشته‌ها، امکانات و تجهیزات و نیز تحکیم پیوند دانشگاه و جامعه از اهداف اجرای این طرح است .
دکتر نصیری گفت :  اجرای این طرح علاوه بر آشنایی نزدیک عموم افراد جامعه با دستاوردها  و فعالیتهای دانشگاه سمنان  موجب افزایش شناخت دانش آموزان با رشته های دانشگاهی و راهنمایی آنان در فرآیند انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی آنها خواهد شد.
دکتر نصیری با بیان اینکه صنعتگران هم دیگر گروهی هستند که در قالب این طرح از دانشگاه سمنان بازدید می کنند گفت : در این بازدید مسئولان واحد های مختلف صنعتی با فضای علمی و تحقیقاتی و نیز قابلیت ها و ظرفیت های این دانشگاه آشنا می شوند .
وی تصریح کرد : این آشنایی در تقویت ارتباط دانشگاه و صنایع استان و رفع نیازهای متقابل تاثیر مهمی دارد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار