رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید سامانه بهین یاب برای واحدهای تولیدی استان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۷۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 20 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، بهروز اسودی صبح چهارشنبه در یک‌صد و سی و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در سال ۹۷ تاکنون یک هزار و ۷۴۱ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب شده‌اند، تأکید کرد: این واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت معدن و کشاورزی و دامداری و همچنین خدمات شامل گردشگری ثبت‌نام کرده‌اند.وی بابیان اینکه ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سالجاری تا کنون به واحدهای مشکل‌دار تولیدی در سطح استان پرداخت شده است، افزود: ۲۴۲ واحد تولیدی استان این وام‌ها را از سامانه بهین‌یاب دریافت کردند.
رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید استان و با اهتمام اعضای کارگروه، مشکلات ۶۹۹ واحد تولیدی از ابتدای سال ۹۷ تا کنون بررسی شده است.
اسودی با بیان اینکه ۷۲درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اجرایی شده است، ابراز کرد: این امر نشان دهنده عزم خوب مجموعه مدیران استان برای رفع موانع تولید است.
وی افزود: از یک هزار و ۶۰۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات بوده که همراهی بیشتر بانک‌های عامل در سطح استان با این امر مطلوب است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار