شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل از صدور کارت معیشتی به رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری‌های رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف حمایت از رانندگان تاکسی و حفظ کرامت آنها کارت معیشتی به این قشر صادر می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 16 February 2019

 به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف حمایت از رانندگان تاکسی و حفظ کرامت آنها کارت معیشتی به این قشر صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی بعد از 22 بهمن‌ماه کارت اعتباری برای حمایت از رانندگان تاکسی صادر می‌شود، گفت: هدف از صدور کارت‌های معیشتی بعد از توزیع لاستیک رایگان حمایت از رانندگان تاکسی و مساعدت در تامین هزینه بیمه رانندگان تاکسی است.

شهردار اردبیل با اشاره به ارایه لایحه افزایش نرخ تاکسی‌ها به شورای شهر بیان کرد: درخواست افزایش نرخ به شورا ارایه شده و از ابتدای سال 98 اعمال می‌شود.

لطف‌اللهیان از نوسازی 674 دستگاه خودرو فرسود در سال 97 خبر داد و افزود: در زمینه توزیع لاستیک رایگان نیز تاکنون بیش از سه هزار و 500 حلقه لاستیک در بین رانندگان تاکسی، 500 حلقه لاستیک اتوبوس و 750 حلقه برای خودروهای باری توزیع شده است.

شهردار اردبیل حمایت از رانندگان تاکسی در شهر اردبیل را مهم دانست و تصریح کرد: این حمایت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت و تلاش و جدیت بر این است تا با این حمایت‌ها زمینه‌ساز ارائه خدمات مناسب این قشر به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار