استاندار مازندران در این مراسم اختصاص اعتبار برای امنیت سرمایه گذاری است و ضریب و احساس امنیت را افزایش می دهد.
کد خبر: ۷۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 04 February 2019

ایرنا ، این مرکز که با هماهنگی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد تعاون ناجا در میدان امام ساری واقع شده است ، به منظور افزایش بهبود خدمات انتظامی اجرا می شود بطوریکه همه دستگاه های اجرایی ، اماکن و اصناف می توانند به این شبکه متصل شوند.
با بهره گیری از این شبکه الکترونیکی درصورت هرگونه خطر، از اماکن و اصنافی که از این طریق به مراکز انتظامی متصل هستند، زنگ هشدار به صدا در می آید و از این طریق می توان ازبسیاری جرائم پیشگیری کرد.
این سامانه جهت حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان های اداری و منازل مسکونی در ایام سال به ویژه روزهای تعطیل و زمان حضور نداشتن ساکنان کنترل و حفاظت در برابر ورود افراد غیر مجاز به ساختمان، ارائه گزارش سریع و همزمان به مراکز پلیس و مالک ساختمان در صورت بروز سرقت فعالیت می کند.
همه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با عقد قرارداد با این مرکز در قالب آبونمان روزی هزار تومان از این خدمات بهره مند شوند.
استاندار مازندران در این مراسم اختصاص اعتبار برای امنیت سرمایه گذاری است و ضریب و احساس امنیت را افزایش می دهد.
احمد حسین زادگان افزود: باید با این شبکه الکترونیکی، سرقت های استان را به حداقل برسانیم.
وی این شبکه را برای شهرهای مازندران یک فرصت دانست و ادامه داد: فرمانداران باید مزیت های این شبکه را به درستی در حوزه کاری تبیین کنند.
سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران هزینه نصب تجهیزات را یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: آبونمان روزانه این شبکه نیز هزار تومان است.
وی افزود: این شبکه الکترونیکی سابقه طولانی در دنیا دارد و نقش مهمی در کاهش سرقت و زورگیری ها در جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار