رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور:
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور بابیان اینکه گردشگری اصلی‌ترین منبع اصلی درآمد شهری قلمداد می‌شود، گفت: احیای کوچه باغ‌های سمنان در این راستا پیگیری شود.
کد خبر: ۷۱۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 02 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ،مهدی جمالی نژاد عصر جمعه در بازدید از پروژه‌های شهری سمنان بابیان اینکه امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد پایدار و شناخت فرهنگ‌های مختلف شناخته می‌شود، ابراز داشت: احیای کوچه باغ‌های سمنان و تبدیل آن به یکی از جاذبه‌های گردشگری می‌تواند آینده خوبی را در این حوزه برای این شهر رقم بزند.وی بابیان اینکه نرگس‌زارهای سمنان قابلیت تبدیل به نماد برای این شهر را دارد، اضافه کرد: با توجه به تنوع آب و هوایی و محصولات می‌توان در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و از آن برای رونق اقتصادی بهره برد.
رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور بابیان اینکه تکمیل میدان دریادار همتی این قهرمان ملی، شهر را زیباتر خواهد کرد، ابراز داشت: قطعا با نمایشگاه پیش‌بینی‌شده در این المان می‌توان نقش موثری در معرفی نیروهای دریایی و جاذبه‌های آبی ایران ایفا کرد.
جمالی نژاد بابیان اینکه متوسط عمر ناوگان حمل‌ونقل ماشین‌های سنگین در سمنان بالا است، تصریح کرد: با هماهنگی مدیر عامل شرکت سازنده اتوبوس در سمنان می‌توان در این بخش برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهرداری اقدام کرد.
وی بابیان اینکه پروژه‌های پیش‌بینی‌شده این منطقه نقش به سزایی در احیای بافت تاریخی و تبدیل این مجموعه به پایگاه اصلی گردشگری سمنان دارد، اضافه کرد: امیدوارم با استفاده از صنایع‌دستی و هنری سمنان، رونق بازار این شهر نیز بیشتر شود.
شهردار سمنان نیز در این بازدید رویکرد شهرداری را توجه به بافت تاریخی و بازآفرینی فضاهای شهری عنوان کرد و ابراز داشت: ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه شهری، درآمدهای پایدار در بخش گردشگری، توجه به‌تمامی سنین ازجمله کودکان و رضایت شهروندان در این شهر پیگیری می‌شود.
محمد ناظم رضوی افزود: در پنجمین دوره از مدیریت شهری سمنان همکاری خوبی بین شورا و شهرداری وجود دارد و با تعریف ۱۴۰ پروژه‌ موثر در شهر، شهروندان سمنانی شاهد رشد و توسعه این منطقه در بحث پروژه‌های شهری خواهند بود.
رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در مجموعه‌ گردشگری کدیور، میدان دریادار همتی، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر، اقامتگاه موقت مسافران نوروزی، سازمان آرامستان، مجموعه ۵۲ هکتاری، خیابان امام و بازار سمنان، خانه خطیبی و پهنه شرقی مسجد امام حضور یافت و با مثبت ارزیابی کردن این طرح‌ها پیشنهاداتی را ارائه کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار