فرماندار گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان ،فرماندار گرمسار با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه پایدار در شهرستان، گفت: یکی از راه‌های توسعه راه‌اندازی قطار حومه‌ای تهران گرمسار است.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 02 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ،داریوش طاهری عصر جمعه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های شهری گرمسار که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور در محل شهرداری این شهر برگزار شد، با بیان اینکه راه اندازی قطار حومه ای تهران- گرمسار یکی از ظرفیت های مهم گرمسار برای ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصاد و معیشت مردم به شمار می رود، تاکید کرد: توسعه «ریل پایه» در گرمسار به عنوان یک امر ضروری پیگیری می شود.وی افزود: جمعیت قابل توجه گرمسار و همچنین سرریز جمعیت تهران به این شهرستان، نیازمند پیگیری طرح هایی مانند قطار حومه ای و ارائه خدمات حوزه حمل و نقل است.
فرماندار گرمسار با تاکید بر لزوم توسعه و بهبود خدمات شهری در راستای سرریز جمعیت پایتخت، تصریح کرد: جذب جمعیت از پایتخت نیازمند افزایش کمی و کیفی خدمات به مردم است.
طاهری، شهرسازی را یکی از خدمات  مهم دولت در عرصه توسعه دانست و گفت: گرمسار در ۴۰ سال گذشته شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی و آموزشی بوده که از جمله آن‌ها استقرار ۵۰ درصد کل صنعت استان سمنان است.
وی وجود حبله رود به مثابه تنها رودخانه دائمی استان سمنان را دیگر ظرفیت مهم منطقه گرمسار دانست و تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان در گرمسار تامین آب است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار