مهدی رضائی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون نجات غریق کشور قصد دارد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات لیگ نجات غریق ویژه بانوان را در استخر آزادی تهران برگزار کند، افزود: ۶ نفر از همکاران ما آمادگی خود را جهت حضور در این لیگ اعلام کرده اند.
کد خبر: ۷۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 28 January 2019
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی برای نخستین بار در سطح شهرستان به پاس حماسه مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی، مسابقات فوتسال محلات را در سالن ولیعصر (عج) برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، رضائی افزود: تعداد ۸ تیم از روستا‌ها و محلات در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در پایان در رده سنی نونهالان تیم سردار شهید حاج حسن تاجوک با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی نوجوانان تیم شهدای مهرآباد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. 

وی به حضور ورزشکاران ملایری برای نخستین بار در اردوی استعداد‌های المپیاد اسنوکر کشور اشاره و اظهارکرد: ابولفضل حیدری و مانی سعیدی از ورزشکاران ملایر برای نخستین بار به اردوی استعداد‌های المپیاد اسنوکر کشور در رده سنی زیر ۱۵ سال برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و برون مرزی دعوت شدند. 

رضائی با بیان اینکه دوره ارتقای مهارت‌های فنی بازیکنان اسنوکر رده سنی زیر ۱۵ سال، در پایگاه قهرمانی بیلیارد مجموعه ورزشی آزادی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و برون مرزی برگزار شد، گفت: ابوالفضل حیدری و مانی سعیدی با دعوت رسمی از سوی فدراسیون در این اردو حضور پیدا کردند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون نجات غریق کشور قصد دارد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات لیگ نجات غریق ویژه بانوان را در استخر آزادی تهران برگزار کند، افزود: ۶ نفر از همکاران ما آمادگی خود را جهت حضور در این لیگ اعلام کرده اند.

رضائی خاطرنشان کرد: برنامه تمرین و آیتم‌های مسابقه‌ای به این افراد اعلام شده و نزدیک ۱۵ روزی است که به صورت منظم و منسجم مشغول تمرینات سخت هستند. 

وی تصریح کرد: رسالت هیات‌های نجات غریق، قهرمان پروری و مدال آوری نیست، بلکه آموزش به منجیان غریق و نجات جان افراد در مناطق و اماکن آبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار