به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان انجام شد ؛
به گزارش تابناک سمنان ، مسئول مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت بیش از 180 اختراع و دریافت 40 تأییدیه علمی اختراع به همت دانشگاهیان دانشگاه سمنان با همکاری پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد .
کد خبر: ۷۰۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 28 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ، مسئول مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت  بیش از 180 اختراع و دریافت 40 تأییدیه علمی اختراع به همت  دانشگاهیان دانشگاه سمنان با همکاری پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد .
 این اختراعات و تأییدیه های علمی توسط اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه سمنان در حوزه های مختلف مکانیک، برق، مواد، عمران، شیمی و ...  با همکاری و حمایت پارک علم و فناوری و دانشگاه سمنان از سال 85 صورت گرفته است.
وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با داشتن مجوز مرجع منطقه ای مالکیت فکری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزو مراکز معتبر دارای این مجوز در کشور است که نقش بسزایی در به ثبت رساندن اختراعات داخلی و بین المللی، طرح صنعتی و علائم تجاری توسط واحدهای فناور، اعضای هیأت علمی و دانشجویان و کارآفرینان دارد.
معروفی از انجام سالانه 150 داوری ثبت اختراع در این مرکز برای عموم جامعه علمی کشور خبر داد و گفت : از سال 1392 تاکنون ارزشیابی بیش از 100 ثبت اختراع برای صدور تأییدیه علمی در این مرکز انجام شده است.
مسئول مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : به منظور فرهنگ سازی و آشنایی صنعتگران، نوآوران و دانشگاهیان با قوانین و روش های ثبت اختراع، دوره ها و کارگاه آموزشی متعدد ثبت اختراعات داخلی و بین المللی، ثبت طرح صنعتی و علائم تجاری با مشارکت این مرجع در سطح دانشگاه و شهرستان سمنان برگزار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار