محمدجواد زمردیان با تاکید بر نقش ویژه فعالیت‌های فرهنگی در سطح مساجد و بقاع متبرکه در افزایش بصیرت انقلابی آحاد مردم با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌های جمعی در جامعه گفت: تبلیغ و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، موجب تداوم روز افزون حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی و رسیدن به قله‌های پیشرفت می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 27 January 2019
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان گفت: استکبار جهانی از صدور ارزش‌های نظام اسلامی به دیگر کشور‌های منطقه به شدت به واهمه و وحشت افتاده است.

به گزارش مهر، زمردیان در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی که در اداره اوقاف و امور خیریه همدان برگزار شد، با تشریح دستاور‌های انقلاب اسلامی عنوان داشت: اقتدار و دستاورد‌های بین المللی نظام جمهوری اسلامی با گذشت ۴۰ سال از پیروزی با عزت انقلاب اسلامی، موجب بیداری دیگر کشور‌های اسلامی در منطقه شده است.

وی رمز اقتدار، سرافرازی و الگو بودن انقلاب اسلامی در بین دیگر ملل مسمان را ولایتمداری و داشتن رهبری فرزانه، مقتدر و شجاع عنوان داشت و تصریح کرد: استکبار جهانی از صدور ارزش‌های نظام اسلامی به دیگر کشور‌های منطقه به شدت به واهمه و وحشت افتاده است.

زمریان وجه تمایز ملت ایران و رمز ماندگاری این انقلاب را ایمان و خودباوری در سایه رهبری دانست و عنوان کرد: در راستای رسیدن به تمدن اسلامی براساس رهنمود‌های رهبر انقلاب به شناخت دستاور‌های انقلاب و حرکت همگانی در جهت معرفی خدمات بی شمار انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید محکم‌تر از گذشته و با تیزبینی و بصیرت کامل از این دستاورد بزرگ صیانت کنیم، بیان داشت: از این رو بر همه ما لازم است به طور جدی نقشه‌های دشمنان را بشناسیم تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های نرم و سخت دشمنان بایستیم.

زمردیان با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن که رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها نسبت به آن اعلام نگرانی کرده اند، اظهار داشت: صد‌ها شبکه ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی و رسانه‌های دشمن تلاش خود را برای هجمه گسترده و سازمان یافته فرهنگی به ایران اسلامی به صورت شبانه روزی به کار گرفته اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همدان افزود: در این تهاجم فرهنگی زنان، نوجوانان و جوانان بیش از سایر اقشار جامعه در معرض خطر و آسیب هستند و برنامه ریزی دشمنان نیز بیشتر روی این اقشار است بنابراین باید به فکر برنامه ریزی هدفمند و اثرگذار برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در سطح فضای مجازی باشیم.

زمریان با اشاره به نقش مؤثر بقاع متبرکه و مساجد در مقابله با هجمه سازمان یافته فرهنگی دشمنان عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های خود در سطح بقاع متبرکه و مساجد گرفته تا مبلغین در این میدان به خوبی استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار