کد خبر: ۶۹۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 05 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ،دهمین جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت شرکت توزیع برق استان سمنان با بررسي موضوعات بررسي حلقه هاي کنترل کيفيت (QCC) و نظام آراستگی (۵s) تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان دراین نشست با تاکید بر اهمیت موضوع حلقه های کنترل کیفيت گفت: " QCC" ناظر بر فرآیندها است و گروهی که درگیر با فرآیند هستند در صدد می باشند تا مشکل یا معضل موجود را در حوزه عمل خود برطرف نمایند.
سیدمحمد موسوی زاده به استقرار نظام پیشنهادها و نوآوری در شرکت اشاره کرد و بیان داشت: این سیستم ارزشمند، کل مجموعه را در برمي گيرد و همکاران شرکت با مشارکت در نظام پيشنهادها، علاوه بر احساس تعلق بيشتر سازماني، در تصميم گيري ها و تصميم سازي ها سهيم مي باشند.
وی به پیشنهادهای کایزنی اشاره کرد و اظهارداشت: این سیستم ناظر بر فعاليت هاست و همکاران مي توانند پيشنهادهاي هرچند کوچک اما راهگشا در حوزه کاري خود را ارائه نمايند.
وی تصریح کرد: نظام پیشنهادها و نوآوری، حلقه های کنترل کیفیت و پيشنهادهاي کايزني ، هرسه سيستم به نحوي يکديگر را هم پوشاني مي کنند و موجب بهبود فعاليت ها شده و تسهيل کننده نيز هستند.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما برای پویایی شرکت اين است که علاوه بر آموزش و نظارت درست، آنها را باور داشته و در جهت تعالي ، اين سيستم ها را به نحو شايسته اي حفظ نمائيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار