کد خبر: ۶۹۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 05 January 2019
به گزارش تابناک سمنان ،در پنجاه و پنجمین قسمت از برنامه رادیوئی پرتو که از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت؛مطالبی پیرامون نقش عايق کاري دربهينه سازي مصرف انرژي ساختمان ها ارائه شد.
مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که امروزه با افزایش مصرف انرژی در ساختمان ها ، مي بايست نقش عايق کاري را يک امر ضروري تلقي کرد گفت: عايق کاري مي تواند نقش بسيار مهمي در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگهداشتن آن در ماه هاي گرم سال ايفا كند.
سید بهروز کسائیان با بیان این که میزان مقاومت حرارتی عایق ها، مهم ترين مسئله در انتخاب آنها مي باشد افزود: هرچه ميزان مقاومت بالاتر باشد؛ عايق حرارت را کمتر از خود عبور مي دهد و در نتيجه باعث صرفه جوئي در مصرف انرژي خواهد شد.
وی با عنوان این که توجه به محل عایق بندی و دقت در محل قرارگیری عایق هانکته اي کليدي است اضافه کرد: قسمت هايي مانند سقف ، کف ، ديوارهاي خارجي و لوله هاي آب گرم در ساختمان، از جمله مواردي هستند که مي بايست عايق کاري شوند.
گفتنی است: گزیده اخبار صنعت توزیع برق استان با بیان "ریحانه عامری" از کارشناسان این شرکت اطلاع رساني و "روح ا... کرک آبادي" به عنوان برگزيده مسابقه زيباترين جمله پيرامون مديريت بهينه مصرف برق معرفي شد.
لازم به ذکر است: این برنامه ۱۵ دقیقه ای که شامل گزارش، نمایش، مسابقه و مطالب کارشناسی و با رویکرد مدیريت مصرف برق باهمکاري شرکت توزيع برق استان و صداي مرکز سمنان تهيه مي شود، در شش ماهه دوم سال جاري، روزهاي سه شنبه هرهفته از ساعت ۱۰:۳۰ لغايت ۱۰:۴۵ صبح از شبكه استاني پخش مي شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار