رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: دانش آموزان مدارس استثنایی مازندران با کمبود فضای آموزشی روبرو هستند و باید برای افزایش این فضاها چاره اندیشی شود.
کد خبر: ۶۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 05 January 2019

به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران سیدحسین قاسمی شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در مراسم افتتاح مدرسه استثنایی زنده یاد مصطفی‌شاه حسینی بابل، اظهار کرد: مدارس استثنایی در شهرهای ساری، آمل، چالوس، تنکابن و رامسر مازندران با کمبود فضای آموزشی روبرو است.

وی افزود: دانش‌آموزان مدارس استثنایی هم از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند که اگر امکانات لازم در اختیار داشته و از تخصص و توانمندی‌ها به درستی استفاده شود؛ شاهد شکوفایی و رشد مناسبی در این مدارس و دانش آموزان خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با اعلام اینکه وجود مدرسه تخریبی برای بچه‌ها در روستای احمدچاله پی بابل خطرساز است؛ تصریح کرد: در این بخش و برای تجهیز و بهسازی این مدرسه نیازمند کمک خیران هستیم.

قاسمی گفت: دانش آموزان استثنایی هم مانند همه دانش آموزان نیازمند فراگیری علم و دانش هستند و نباید کنج خانه نشسته و عزلت نشین شوند؛ بلکه باید با شناسایی این افراد، آنان را وارد جامعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان استثنایی و با نیاز ویژه، از افراد توانمند جامعه هستند؛ اظهار کرد: باید فضا و امکانات را مهیا کنیم تا استعداد این دانش‌آموزان شکوفا و این افراد مفیدی در جامعه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار