کد خبر: ۶۹۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 02 January 2019
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رضا مهدیان در نشست هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان شاهرود با شهردار شاهرود تصریح کرد: نقش هنر در زیباسازی و فضاسازی شهری غیرقابل انکار است و شاهرود در این خصوص دارای ظرفیت بسیار خوبی است.
وی افزود: شهرداری شاهرود می تواند از توانایی هنرمندان در پیشبرد اهداف شهرداری در مواردی که نقش هنر در آن محسوس است بهره مند شود.
شهردار شاهرود نیز گفت: تلاش شهرداری بر این بوده است که با حذف آلودگی های بصری در شهر و استفاده از عناصر زیباشناسی هنر در بخش های مختلف فضای شهری جلوه ای چشم نواز و پویا در شهر ایجاد کند.
محسن احمدی به قابلیت خوب هنرمندان شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فعالیت خوب و گسترده هنرمندان  شهرستان شاهرود، باید برای نمایش آثار هنرمندان گالری بزرگی ایجاد شود و حتی با توجه به قدمت هنر در این شهرستان، شاهرود این قابلیت را دارد که به شهر گالری ایران تبدیل شود.
وی  تصریح کرد: با تو جه به پیش رو بودن عید نوروز، هنرمندان می توانند طرح  و ایده هایی که در خصوص زیباسازی  فضای شهری در این ایام دارند را برای بررسی به شهرداری ارسال کنند تا در صورت تایید کارشناسان هنری این مجموعه اجرا خواهد شد.
مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان شاهرود نیز با تجلیل از فعالیت های شهرداری و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به فعالیت های این انجمن اشاره کرد و گفت: بانوان انجمن هنرهای تجسمی شاهرود برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف را در دستور کار خود دارند و این اقدام از ماه جاری با افتتاح اولین نمایشگاه در شهرستان شاهرود آغاز می شود و در صورت فراهم بودن شرایط، در شهرهای دیگر نیز برگزار خواهد شد.
فاطمه دیواندری اقزود: انجمن هنرهای تجسمی آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری اعلام می کند.
اعضای انجمن هنرهای تجسمی شهرستان شاهرود در این نشست به بررسی مسائل و برنامه های مورد نیاز برای شهر شاهرود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار