معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان :
نشست دبيران جدید انجمن هاي علمي دانشجويي با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي درسالن ياس خانه فرهنگ دانشگاه سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 29 December 2018
به گزارش دانشگاه سمنان ، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه  سمنان در این نشست ضمن بررسي مشكلات و مسائل انجمن هاي علمي دانشجويي بر حمایت از آنها در جهت توسعه و نهادينه ساختن فعاليت ها و ايجاد زمينه مناسب براي شكوفايي استعدادها و خلاقيت علمي دانشجويان تاکید کرد .
دکتر شامحمدی با بیان اینکه تقويت و تحقق فضاي علمي دانشگاه از اهداف حمایت از انجمن های علمی است خواستار ارائه برنامه مدون مطابق با اساسنامه انجمن هاي علمي دانشجويي به منظور برنامه ريزي و ارائه خدمات بهتر شد.
دكتر شامحمدي انجمن هاي علمي دانشجويي را  حلقه هاي واسط بین دانشجويان و گروه هاي آموزشی دانست و گفت : اساتيد مشاور و گروههاي آموزشي در هدايت و پيشبرد اهداف انجمن هاي علمي دانشجويي نقش مهمی دارند که باید این تعامل ضمن استمرار، تقویت شود .
پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این نشست بود و دبيران انجمن هاي علمي دانشجويي سوالات خود را  پيرامون مسائل و مشكلات انجمن ها، كمبود تجهيزات، مشكلات برگزاري فعاليت ها، شرح وظايف اساتيد مشاور، روال برگزاري بازديد هاي علمي و پذيرش دانشكده هاي مربوطه و ... مطرح نمودند.
هر يك از دبيران انجمن هاي علمي دانشجويي نیز ضمن معرفي خود و انجمن مربوطه، ديدگاههاي خود را در خصوص تسهيل فعاليت هاي انجمن ارائه و در پايان، مجمع نمايندگان انجمن‌هاي علمي دانشجويي توسط اعضاي حاضر انتخاب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار