به گزارش تابناک سمنان ، سمينار توسعه گردشگري سمنان در افق 2020 در دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان برگزار شد .
کد خبر: ۶۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 27 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این سمینار یک روزه با حضور مسئولان اجرایی استان در بخش گردشگری ، فعالان صنعت گردشگری و جامعه هتلداران استان چالش ها و موانع تحقق اهداف گردشگري سمنان در افق 2020 طرح و بررسي شد .
جهانشاهی مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان در این سمینار با اشاره به ظرفيت هاي بي بديل این استان در حوزه گردشگري و لزوم توجه به توسعه گردشگري ، استفاده از كمك­ها و خدمات دانشگاه سمنان برای رونق بیش از پیش این بخش را مهم ارزیابی کرد و گفت : تدوین پایان نامه های مرتبط با این حوزه کمک خوبی برای توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان است .
در این سمینار سرمايه گذاران بخش خصوصي هم بر تعيين چگونگي همكاري هاي فيمابين دانشگاه سمنان و بخش خصوصي و راهكارهاي ارتقاي اين همكاري ها تأكيد کردند .
همچنین در این سمینار مقرر شد نشست هاي مشترك بخش خصوصي گردشگری و دانشگاه سمنان در فواصل زماني منظم با هدف آشنایی بيشتر دانشجويان با حوزه هاي عملياتي صنعت گردشگري برگزار شود .
یاد آور می شود ؛ چندی پیش تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه سمنان  و اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با هدف گسترش همکاری علمی و آموزشی و نیز استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان طرفین برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان و آشنایی عملی دانشجویان رشته های مرتبط با  فعالیتهای این اداره کل  منعقد شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار