رییس دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان فعال فرهنگی با عنوان بررسي راهكارهاي عملي وحدت حوزه و دانشگاه و موانع آن به مناسبت بزرگداشت مقام شهيد آيت ا... دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه سمنان برگزار شد .
کد خبر: ۶۹۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 25 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این نشست دکتر نصیری رییس دانشگاه سمنان ،وحدت حوزه و دانشگاه را از عوامل حفظ و تعالی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت : بکارگیری راهکارهای کارآمد برای حفظ و افزایش وحدت حوزه و دانشگاه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور خواهد داشت.
حجت الاسلام مطیعی رییس حوزه علمیه صادقیه سمنان هم گفت : وحدت و ارتباط هدفمند حوزه و دانشگاه راهگشای رفع بسیاری از شبهات در موضوعات مختلف است و توجه حوزه و دانشگاه به هدف و مقصد نهایی بسیار ضروریست .
اساتید دانشگاه و دانشجویان فعال فرهنگی هم در این نشست نظرات و پیشنهادات خودرا اعلام کردند .
شناخت اشکالات و معایب پیش ازبکارگیری راهکارهای عملی ،کاهش فاصله ها و ارتقاء معنوی ،شناسایی فرصت های مناسب و توجه به شرایط و اقدامات متناسب با شرایط روز، حرکت براساس نقشه راه تا رسیدن به مقصد نهایی مشترک حوزه و دانشگاه و افزایش تولید محتوا در فضای علمی دانشگاهی از مطالب برگرفته از آیات احادیث و روایات حتی دردروس تخصصی مهمترین راهکارهای پیشنهادی در این نشست بود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار