کد خبر: ۶۹۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱ 18 December 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،گفت : علاقمندان برای  کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار به سایت مجتمع دیجیتال کومش به آدرس www.Semnandigi.ir مراجعه نمایید.
وی اظهار داشت: بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال یکی از برنامه های هفته قرآن و عترت استان سمنان است که در بخش های مسابقه ای تولیدات چند رسانه ای، رسانه های برخط و نرم افزارها برگزار می شود.
قدس پور ادامه داد: بخش تولیدات چند رسانه ای شامل اینفوگرافیک، عکس نوشت، پادکست، نماهنگ و کتاب الکترونیک (ebook) است. 
همچنین در بخش رسانه های برخط، وب سایتها و  شبکه های اجتماعی و در قسمت نرم افزارها نیز بخش های هوشمند و همراه، چند رسانه ای و  بازی ها در برنامه این مسابقه قرار دارد. 
مدیر مجتمع دیجیتال قومس سمنان در خصوص موضوعات این مسابقه گفت:  سبک زندگی ایرانی اسلامی با بهره گیری از آموزه های قرآنی، داستان های قرآن و عترت (ع)،  زندگی و سیره پیامبر اسلام (ص) و کلیه پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت ائمه معصومین (ع)، زندگی و سیره دیگر شخصیت های قرآنی، تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت (ع)، مضامین و معارف دینی و قرآنی، فرهنگ ولایت و مهدویت، فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش های قرآن و عترت (ع) در قالب ارزش های انقلاب اسلامی،  توسل و زیارت و وحدت اسلامی ازموضوعات بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
هفته قرآن و عترت دیماه در قالب ١٦ رشته مختلف فرهنگی و هنری به میزبانی شهرستانها و نیز موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار