رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخه:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخه، از کشف لاشه مجموعاً 6 قطعه گونه حمایت شده باقرقره و 3 قطعه کبوتر از سه متخلف شکار و صید در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 11 December 2018
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان، قندالی در این باره گفت: ماموین اجرایی محیط. زیست شهرستان سرخه طی گشت و کنترل در مناطق جنوبی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ که در کنار بوته گز پارک شده بود برخورد نموده و همزمان مشاهده نمودند شخصی به محض متوجه شدن حضور محیط بانان خود را داخل شیاری پنهان کرد. با نزدیک شدن به فرد مورد نظر و دستگیری وی، مشاهده شد که فرد مورد نظر مسلح به سلاح شکاری از نوع دو لول ساچمه زنی و اسلحه آماده شلیک میباشد که با بازرسی بیشتر از نامبرده تعداد ۳۴تیر فشنگ ساچمه ۷عدد پوکه یک عدد چاقو آغشته به خون و در مجموع ۴ لاشه پرنده شکار شده شامل ۳ قطعه کبوتر و 1 قطعه باقرقره کشف وضبط گردید.
قندالی ادامه داد: بعد از پرس و جو از متخلف مشخص شد که وی به همراه دو نفر دیگر از دوستانش که آنها هم مسلح می باشند، به این منطقه آمده و مستقر شده اند. بابررسی دقیق اطراف به صورت نامحسوس دو نفر دیگر شناسایی و پس از دستگیری از این افراد نیز به ترتیب، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول آماده به شلیک باتعداد ۲ تیر فشنگ ساچمه زنی و۱۰عدد پوکه و لاشه شکار شده 2 قطعه باقرقره (گونه حمایت شده) و از فرد دیگر یک قبضه سلاح آماده به شلیک دولول ساچمه زنی باتعداد ۳۵تیر فشنگ ساچمه، ۸عدد پوکه، یک عدد چاقو و لاشه شکار شده 3 قطعه باقرقره کشف و ضبط گردید و متخلفین تحویل مراجع قضایی شهرستان قرار گرفتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار